Monday, February 4, 2013

Lyckobollar och ögonfransar



Flörtkulemobilen, så här blev den, eller dom. Två stycken blev det visst. Jag blir glad varje gång jag ser dem. Har beställt fler kulor, så ännu fler mobiler blir det. Fina presenter tänker jag. Fint att ge nåt som man blir glad av att se. Kanske gör jag några och säljer också. Finns det nån som skulle vilja ha?

En annan, riktigt god nyhet som jag hoppas kommer till försäljning snart, här.
Och bilder så vackra så man tappar andan lite, här.

8 comments :

  1. Den heelt underbart! Så himla fin! Jag är intresserad!
    Och så glad atgdu gillar och länkar. Kanske att det vore bättre om länken gick till kartinlägget ist för bloggeröversikt.. Ska plocka bort min urgamla blogg!! Dit vill jag inte ha mina besökare..:/ :)
    Fin kväll till dig!

    ReplyDelete
  2. Nanna, fixat! Tack och förlåt!

    ReplyDelete
  3. Vad fin! Jag förstår att du blir glad när du ser mobilerna!

    ReplyDelete
  4. Hei:) Så nydlige kuler. Hvor har du fått tak i de? Panduro hobby butikk?

    Berit fra Norge:)

    ReplyDelete
  5. Alltså, den är verkligen underbar! Ja, eller dom då. Verkligen sådär hur fina som helst!

    ReplyDelete
  6. Jeg har og laga sånna mobiler...med plastkuler. Kjempefine å se på!

    ReplyDelete